links boven

zaterdag 23 oktober 2010

Het is weer tijd om te breien!

Afgelopen vrijdag 22-10-2010 stond er weer een leuk artikel over sjaals breien in de Telegraaf 
in de bijlage van vrouw.
Hier zijn dan de foto's van deze leuke gebreide sjaals!
 
En als je nu enthousiast bent geworden, kan je gelijk aan de slag!
Op internet ga je naar  http://www.telegraaf.nl/vrouw/hobbyhoek/7933642/__Brei_je_eigen_sjaal_of_col__.html?p=13,1 en je vind daar alle brei-en haakpatronen van deze sjaals!
Je kan al deze patronen in pdf bestand downloaden.
De patronen, die zij gebruikt hebben, komen uit een breiboek van Phildar.
Dit boek is te bestellen via Het Hobbypakhuis.nl. http://www.hethobbypakhuis.nl/hp/BestelPhildarPatroon.asp

2 opmerkingen:

  1. merci voor de link ! er staan er namelijk een paar heel mooie tussen voor als mijn trui af is, en mijn 2 gehaakte kussens, en mijn haakpennentasjes, en mijn gehaakte tas, en mijn juwelen, en mijn bloemetjes .... Voor 'ooit' dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor deze tip!

    er zitten erg leuke tussen...

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me