links boven

dinsdag 14 december 2010

wintermutsje oftewel een moesjes muts

Alvast een voorproefje......
Een variant van het zomermutsje, waar verschillende mensen om een beschrijving vroegen!
De beschrijving was ik kwijt geraakt, dus heb ik het zelf nog eens geprobeerd.
Ik heb het gehaakt met Drops Paris met haaknaald nr.4

Later vond ik op de site van The art of crochet of Teresa een engelse beschrijving en ook nog een youtube filmpje van haar Puff stitch crochet hat.
De nederlandse beschrijving volgt nog........als ik even tijd heb..............

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mutsje zeg! Weer erg inspirerend!
    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh so beautiful! So cute! I just love love it! Thank you for sharing!!!
    LoL, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn als je er een patroontje voor wil schrijven. Zodra mijn mijn granny square deken af is, wil ik eens een mutsje haken...

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk mutsje! Ik zie het al voor me in allerlei verschillende kleur combinaties! groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this and will try it myself soon. Thank you for the link and I love the colors you chose!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me