links boven

vrijdag 1 april 2011

Laatste update Japanse flower trui

Ja ik popel al om hem jullie te laten zien....
Hij is bijna klaar....
Ben nog in gevecht met de mouwen.....
Zal ik het sus of zal ik het zo doen....
Steeds even uitproberen.....haken en weer uithalen....of toch zoals de eerste keer....
Vanmiddag even naar mijn wolwinkeltje gegaan om nog wat katoen te kopen, kwam weer te kort....
Gelijk Martine  om raad gevraagd....
Kom in het weekeind er zeker uit....
Dan nog de laatste draden wegwerken en begin volgende week show ik hem ik geuren en kleuren....
Vandaag laat ik  alvast een voorproefje zien....
de mouwen zijn nog niet af.....




4 opmerkingen:

  1. It's going to be amazing when it is finished! Rachael Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Wat een fleurig geheel wordt het. En zo leuk gefotografeerd bij de bloembakken..., ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Joke, van wat ik al te zien krijg, is dit al PRACHTIG !!
    Mooie foto's heb je trouwens genomen !

    Is nie netjes hoor om ons zo in suspense te houden ;)
    Ben echt wel benieuwd naar het eindresultaat.

    Zalig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me