links boven

maandag 26 december 2011

2e Kerstdag

In plaats van een bewolkte Kerst, 
volgens de voorspellingen, kregen we een zonnige Kerst.
Dat nodigde ons uit om vandaag er op uit te gaan.
We hebben saampjes een heerlijke flinke strandwandeling gemaakt
bij Hargen aan Zee
en daarna hebben we heerlijk koffie gedronken met een versnapering erbij...
dat smaakte goed!

Gisteren de kinderen met aanhang op bezoek gehad....
Het was heel gezellig.... 

Deze ster vond ik op de SundayMarkt  in Amsterdam afgelopen zondag!
Het was even een gepruts om er een lampje met snoertje in te krijgen, 
was vergeten op te letten hoe zij het hadden opgelosd.....
Zoals je ziet is het me toch gelukt....
hij hangt nu voor het raam....

Zelf heb ik nog een rode kerstster gehaakt....
naar aanleiding van een patroon op Ravelry 
 Ik heb er 2 van gehaakt en aan elkaar gehaakt met een witte draad 
en de ster opgevuld.....
en bovenin mijn kerstboom geplaatst i.p.v. een piek...
een piek vind ik de laatste tijd niet zo veel meer aan....



7 opmerkingen:

  1. Ja wat een heerlijk weertje vandaag he ik ben op de fiets geklommen heerlijk stukje gefietst .... jou dagen klinken als geslaagd en wat een mooie kerstster heb je hangen ........

    Groetsssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed dat je zulke fijne dagen hebt gehad.
    Je kerstster hangt daar helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie piek-vervanging. Al moet ik eerlijk zeggen dat hij me op de foto voor de muur aan een zee-ster doet denken *bloos*
    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch die zonnige dagen, hier was het grijs. Je gekochte ster vind ik prachtig en met pieken heb ik nooit iets gehad dus die gehaakte vind ik helemaal leuk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I want to thank you for linking up to Show Your Stuff Blog Hop, I have this week's up and you can find it here:

    http://juliejewels1.blogspot.com/2011/12/show-your-stuff-4.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lindevrouw, misschien heb je er niets mee, maar ik wil je toch uitnodigen op mijn blog, waar ik (oa) laat zien wat je allemaal met een rondbreinaald kunt maken. Niet zo kleurig misschien, wel creatief en heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me