links boven

donderdag 28 februari 2013

Pannenlappen van Cecile

De mooie Gehaakte Pannenlappen van Cecile!
 
Zoals altijd is Cecile een bezige bij...
Altijd staat er wat op de pennen en/of haaknaalden...
Voor mijzelf en mijn 2 dochters haakte ze 
een setje pannenlappen
naar aanleiding van mijn vertaalde 
 gratis patroon van de
 Gehaakte Bloem Pannenlappen
 
vind je ook een Nederlandse beschrijving!

Deze is voor mijn jongste dochter Irene
Deze voor mijn oudste dochter Anna
En deze pannenlappen kreeg ik vandaag van haar 
voor mijzelf!
Wat een verwennerij!
Dank je wel Cecile!

For our  english visiters of my blog, you can find this  free pattern at
I got these lovely crochet potholders from a friend of mine!
She made them  for my daughters and for myself!
 

5 opmerkingen:

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me