links boven

zondag 15 juni 2014

Omslagdoek Crocheted4You

Via Pinterest vond ik deze leuke Omslagdoek!


Weet je nog een poosje terug, deed ik
een oproep in de Facebookgroepen HaakMaarAan
en Haak me gek 
van wie doet ermee om ook deze stola te haken!

Er waren verschillende dames,
 die hem ook wel wilde maken.
Ben benieuwd of iemand van jullie er ook
een hebben gemaakt?!


Het heeft even langer geduurd dan ik dacht,
maar nu is hij dan ook echt helemaal klaar!!!

Deze stola haakte ik met haaknaald nr. 4
en met 4 bollen Saskia wol van 100 gram van de Wibra


In mijn vorige blogbericht kan je lezen hoe ik 
hem heb gemaakt. 
Je vind daar een kleine beschrijving van
deze omslagdoek!


Dit is de tekening van de sjaal!
Er is verder geen beschrijving van.
Ik kon ook geen naam vinden van deze sjaal,
dus heb ik hem
 Omslagdoek Crocheted4You genoemd!


Op Facebook kan je ook Crocheted4You vinden
Er zijn nog meer leuke dingen te vinden daar!
Echt de moeite waard om even rond te neuzen!


Nog een hele fijne zondag!
Groetjes Lindevrouw

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Joke! Ik vind dat je hem wel snel gemaakt hebt hoor. Mooie kleur heb je gebruikt.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Daar zul je veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie omslagdoek!! en nee ik heb hem niet gemaakt.. ben even weer beestjes aan het haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooie omslagdoek! Ik vind het motief prachtig. Dank je wel voor het patroon.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige shawl! Omdat hij paars is, gebruik ik de oude spelling, dat past erbij vind ik. Paars is prachtig! Groeten van Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me