links boven

zaterdag 28 maart 2015

Crochet Along 2015

Net als vorig jaar organiseert Tertia van de
 Creatieve wereld van Tertia
weer een leuke Crochet Along 2015
De Giga Granny Square Deken
Inmiddels al bij velen goed bekend!


Vanaf begin Januari 2015 (week 1), 
kan je elke week op vrijdag op haar blog
een stukje  van deze deken downloaden...
Inmiddels zijn ze al bij week 13
En er komt nog steeds elke week een stukje bij!


Ik heb het al een poosje zitten aankijken,
had het te druk met andere dingen,
andere projecten, die eerst af moesten.
Ik zag het begin van de deken 
al in vele mooie kleuren voorbij komen....



Eergisteren begon het ineens te kriebelen,
en besloot ik om toch ook nog mee te doen...
Ik ben nu bezig met een inhaalslag!
Zocht een leuk wolletje uit...



Daar ik allergisch ben van teveel draadjes afhechten,
dacht ik gelijk aan mijn nieuwe Fenna garen van de Wibra,
die ik kort geleden had ingeslagen...


Ideaal dacht ik!
Toch verschillende kleuren, waar ik zoveel van hou
en helemaal geen draadjes om af te hechten.
Ja ik ga er even tegenaan,
want binnenkort komt er weer een CAL
en daar wil ik ook al aan meedoen...


Dus ik heb mijn turbo maar even aangezet
en ga er helemaal voor!
Onderweg haken, in de auto haken, 
overal haken waar ik ben...
Ik heb het altijd bij me....



 Intussen ben ik al bij week 6...
Bij mij is het soms hollen of stilstaan,
al duurt dat laatste meestal maar heel kort...


Op Facebook kan je de CAL ook volgen
in de Facebookgroep
Dutch Crochet a Granny a day 2013



Met dank aan Tertia voor deze uitgebreide Tutorial
stap voor stap met duidelijke uitleg en foto's!
Superr Tertia!
 Heb je werkelijk heel mooi uitgewerkt!
Een mooi document om te bewaren!



Totziens! 
Tot Haaks!
Liefs groetjes Lindevrouw



3 opmerkingen:

  1. Ik zit nog te dubben of ik er wel aan zal beginnen. Er liggen verschillende dingen op me te wachten, om afgemaakt te worden☺️
    Maar ik vind de jouwe echt heel gaaf. Mooie kleuren ook van dat Fenna garen! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nog aan heel wat creaties bezig en ga het patroon opslaan voor later. Maar vind het idee om Fenna te gebruiken super van jou !!!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie deken dit
    Ik verheug me iedere week weer op de nieuwe toeren

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me