links boven

donderdag 5 maart 2015

Gehaakte Kanten Short

O vandaag kwam ik een gratis patroon tegen
van een leuk Gehaakte Kanten Short bij Wonderfuldiv
Deze moest ik even delen!
 En altijd makkelijk als ik het wil haken,
kan ik het zo weer terugvinden....




Ik was zoiets al eens tegengekomen,
maar niet met een gratis patroon!


Nu met een diagram erbij,
vind ik persoonlijk makkelijker te haken dan een beschrijving...



Ook deze wit gehaakte kanten short,
lijkt me leuk om eens te haken....




Ook met een diagram....


Dit was wel het duidelijkste diagram 
wat ik kon vinden op het internet....
Een kwestie van goed tellen....

Op de site van  Avaadorn
kan je zien voor hoeveel je deze shorts
 kant en klaar kan kopen!
http://www.avaadorn.com/barcelona-crochet-shorts-mint-p-385.html


Ze zijn in ieder geval leuk voor van de zomer op het strand!
Groetjes Lindevrouw

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, Is iets voor mij met m'n maat 52 van kleding. Wat zou mijn man lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind die shorts echt prachtig. Had al enkele patroontjes hiervan opgeslagen om er eentje te maken. Alleen twijfel ik welk garen ik zou gebruiken. Liefst katoen natuurlijk maar heb ook graag dat het een klein beetje meegeeft bij bewegen. Misschien heb jij wel een tip voor mij? :-)

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me